måndag 15 augusti 2011

Jag lever.. :)

hallå! e d nån som har saknat mig.. ;) hihi! nå nej, jag har liksom int haft nån ork alls efter allt med nya jobbet. känns som om man inte har så mkt till övers nu för tiden.. :( jobbet tar allt och lite till, även om de nu har lugnat ner sig duktigt! man märker att de flesta turister har åkt hem.

när vi öppna 9.6 va de FULLSTÄNDIGT oorganiserat KAOS! muumin höll på 1 gång i timmen och folkmassan som va inne i butiken från de vi öppna till de vi stängde va ett hav av människor... Urk! dom som har varit med och öppna lika stora butiker på fastlandet berättade att dom aldrig har varit med om liknande! på både gott och ont..

men i korthet så trivs jag med mitt jobb och min arbetsuppgift, även om jag kan morra å fräsa emellanåt.. :P dessutom har jag inte haft en hel ledig helg sen vi öppna.... så jag måsta ju efterlysa den oxå, men nu kommer de till helgen: 4 dagar!!! :D big happy face! då packar vi väskorna och åker till mamsen, så jag faktiskt känner av att jag e ledig! sen ska jag även tatuera mig så de blir spännande! :)

(de märks att man har bränt all sin semester nu kan jag lova...)

kort och gott, jag lever. och vill ni träffa mig så vet ni var jag finns! :)

ha de gott!

Inga kommentarer: