onsdag 10 februari 2010

Vista :)

Har suttit och lekt med Vista. Den e inte helt tokig tycker jag. Men som jag sa åt Johnny att jag behöver ju inte installera å sånt utan i princip surfa runt och flytta över musik till mobilen. Så än så länge e jag nöjd. :) De e tack i massor till pappa Alex som har gett mig en ny maskin med "lite" mera minne så man slipper se den där jävla texten då de börjar va dags att tömma. Jag vill ju kunna spara en massa bilder etc. Nu kan jag de! Lyckan e total!!!! :) TACK ALEX!!

Har varit hemma m Julia idag, hon va aningen varm och hade nog temp. Fick glatt ta med henne till jobbet eftersom Karina e borta men jag får jobba in dom timmarna efter att jag for hem. De känns mest rättvist för mig iaf. Sen vet jag ju inte vad som sades efter att jag for hem...?? ;P Nu har hon en inte så farlig men ändå envis hosta.. Inget hon stör sig på heller så de e ju bra. Jobbigt de här när dom blir förkylda dom små liven... :(

Nu sitter gubben och kollar in nån film, hör bara hur de smäller i knutarna. Julia ligger och lyssnar på Emil i Lönneberga saga och hostar. Å jag, jag vill bara sitta här.. och pilla på datorn. :)

Moikka moi!

1 kommentar:

Dane sa...

Int sades d så mycket, mest att Julia va jättesöt :D
O vi klara ju oss bra ändå!