måndag 18 april 2011

jobba jobba

här blev de int så mkt semester innan nya jobbet började! ;) fredagen va sista dagen på punkten och redan lördag morgon va de dags att fara på kurs. de har hänt så mkt nytt med s-förmånskorten sen jag jobbade med de och flyttade tillbaka hit.. de har ju blivit en bank, och allt va de innebär.. hade huvvet fullt med info när jag kom hem så jag hade inte mkt energi till ngt alls. :P

ikväll ska vi åka till h:fors för att sen imorgon bitti ta oss med tåg till kyrkslätt. ska jobba på prisma där och lära oss hur butiken fungerar i praktiken. jag kan ju de mesta, men allt som har med veikkaus/info osv att göra så står jag nog som ett frågetecken! men de ska bli så kul med nya utmaningar!! de bli intensiva 2 dagar, för vi åker hem sen på onsdag kväll och åker igen nästa vecka direkt.

men de hade jag nog räkna med.. även om jag hade lite hoppats på att få lite ledigt innan allvaret börjar men jag får ju några dagar emellan iaf. Julia ska fara till mummi (tack för de mamma!) så de blir att åka mkt båt för mig, igen.. vi åker på skärtorsdagen och så åker jag tillbaka på sö för att jag ska ju åka igen på må.. *suck* hur slut kommer int jag att va?? men de tar vi sen!

så ser de ut just nu för mig.. kanske jag ska packa nåt då om jag ska åka iväg.. ;)

ha de gott!!

1 kommentar:

Tanja sa...

Roligt med nya utmaningar! Det är viktigt att utveckla sig själv annars blir man så inrutad i vardagen och till sist vågar man inte prova på nytt mera. Ska själv också börja med nya arbetsuppgifter fr.o.m. 1.9. skrev på nya arbetsavtalet på fredagen. :) Spännande!