tisdag 17 juli 2012

Lyckan va på min sida idag! :)

Hur knasig man kan va, eller bli när man vinner nåt! Nu hade jag deltagit (eller gillat) moyadesign.se´s album som man skulle göra och var med i utlottningen av ett stansat smycke i valfri form. Tidigare idag fick jag mess av min kompis M att jag hade vunnit.. snabbt som attan logga in på FB för att kolla och jajjamen, första pris och allt! Jiiihuu! :) Så nu ska jag få ett fint hjärthalsband med JULIA stansat i de. Lägger en bild på det när jag har fått den på posten!

Annars har de varit kanonväder här idag! ÄNTLIGEN!!! Som man har väntat. Trodde hela semestern skulle gå till de dåliga vädret! Int för att jag klagar, får ju vara ledig vilket inte har hänt på si så där 1 år, men vädret kunde va liite bättre! Har jag rätt eller har jag rätt? ;)

Nu väntar jag på att få mail från buzzador att jag får va med i deras ViaPlay.. Vill ju testa å se va de är! :)

På tal om de.. Haha! Igår.. sku jag va lite teknikens underbarn. ;) Va in till MKAB (mariehmans kontorsmaskiner) för att köpa ett USB minne så jag kan föra över serier. Jo jo, allt gick hur bra som helst; tills jag koppla USB-stickan i tv:n och den visa int ett smack! Nej precis! INGENTING! Snacka om att jag blev lite putt. Där va jag så himla stolt över att jag hade fått de fixat och överflyttat till stickan, å så visar den inget för de lär vara en serviceport. GAH!! Så de betyder att jag "måste" köpa ett hemmabiosystem.. som om jag skulle ha lust med en massa fula högtalare i mitt nya fina hem??! För att int tala om alla j*vla kablar som ska dras och e bara fula.. Så nu vet jag int riktigt hur jag ska göra.

Så med de skrivet, ha en fin kväll!

Inga kommentarer: