måndag 9 juli 2012

Tjofrääs!

Hej här går det undan.. Tiden alltså! Hinner inte med alls.. ;)

Vad har hänt då? Jaa, i korthet så har jag då blivit ensamstående singelmamma igen, blivit biträdande marketchef (alltså 2:a) och ska på en förmansutbildning i augusti till h:fors. Njuter av livet helt enkelt!

Det här med att blogga har kanske int varit min prio etta på sistone men kanske jag tar mig i kragen. :) Ett tag iaf..

Från de ena till de andra... Nu har de kommit en inbjudan till ViaPLAY som jag hoppas få komma med i via www.buzzador.com! Har inte fått så många, eller har jag fått så har jag min dummer glömt att anmäla mig i tid.. Egen dumhet! Är ju kul att få pröva på nya saker och berätta sin erfarenhet med dom. :) Så nu håller jag tummarna! Och ni som läser detta och är intresserade av att få gratis prover hem så går in på buzzador länken jag hade några rader tillbaka! De kostar er ingenting! :)

Julia har kommit hem till mig igår och nu har vi semester i 2 veckor! Skönt bara värre. Och idag började simskolan.. Va lite tråkigt väder men de regna inte iaf så dom va nog och simma. :) Man minns själv lite små detaljer hur kul de va att va på simskolan som liten! Dyka efter diskborsten från bottnet och allt annat skoj! Den håller på nu under vår semester må-fre.

Ha en bra kväll så ska jag njuta av ledigheten!!

Pusshej!

Inga kommentarer: