lördag 26 mars 2011

ibland händer de! :)


man läser ibland på andras bloggar att dom har fått en award för diverse anledningar, och nu har jag oxå fått en!! ;) Tack Tanja för den!!

Då ska jag se vem som jag vill ge award till:

Essi: hon skriver om alla sina härliga matprojekt och har så härliga bilder så hon ska absolut få en! :)

Marie: hon skriver ibland om sin ängel Julia och annat.. Fast man int bor så långt ifrån varann så hörs man sällan, så här kan man läsa iaf vad hon pysslar med; fröken Andersson! :)

Mille: hon skriver om sin lilla snärta Kiara. och hon e ju bara så söt!! om sin vardag, hur man bollar mellan jobb och barn osv.

Nu e de int så många som kan läsa min blogg då jag måste ha den låst men dom här 3 är värda en award!

Reglerna för Liebster Award:
Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare.

Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award.

Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och fem av hans / hennesfavoritbloggar med mindre än 100 läsare.

1 kommentar:

mamaMill sa...

Aaw tack va rart av dej! ♥