tisdag 1 mars 2011

*shoppa shoppa*

ÄLSKAR BAS-KLÄDER!!! vi va till vasa city igår, heeeeela dan och ack vad man fynda bas-kläder! mest fick ju Julia givetvis men jag fick en längre kofta och ett linne plus 2 "tunikor" i samma modell men olika färger från Gina. Och ett fin fint halsband med en stoooor döskalle på. ;) kunde int låta den hänga kvar på kroken utan den kom med i min påse, via kassan förstås! :)

idag va vi till Härmä till Halpa Halli.. dit for oxå några slantar! :) både jag och Julia fick ett par varsina stövlar, mina kosta hela 5€ och Julias va dyrare; 10€. De stod med en röd prislapp att mina sku kosta 17.40, jag prova dom och dom satt bra så jag sa att de kan jag nog betala för dom. men när jag kommer till kassan så står de då 5€ i rutan!? men, klart man int rättar till priset! ;P kassörskan svängde nog på dom åt alla håll och kanter men int rätta hon till de heller. så jag fick ett par fina sövlar för nästan ingen peng alls. de gillar vi!

sen köpte jag lite smått hem också. skärbräden, silikonhandske i form av en hund.. ganska mkt så nu kommre jag int ens ihåg. hihi! men de e så kul att fynda billiga saker både till sig själv och till hemmet då de e betydligt billigare än hemma!

nu sitter vi hela högen här hos familjen Pensar, alla barn och barnbarn som Siv säger! dricker kaffe och äter gott. de e så skönt att va här!! :)

Så med de; ta hand om er och varandra!

Inga kommentarer: