torsdag 18 november 2010

Bettan säger brrrr!

Nu va de dags igen för min bil, min kära lilla Bettan att få spunk när de e kallt ute. :( Låset kommer int upp, dörren har frusit fast så den går int att sätta fast efter man har fått upp den osv. Listan blir lång om jag börjar. De e vid dom här tillfällen jag önskar att jag hade en ny bil så jag slapp allt de här under vinter. Suck!

(Johnny försöker få Nathalie att läsa till matteprovet hon har IMORN! De borde ha gjorts helst för 3 dagar sen!!)

Till jobbet har vi fått ett nytt fint kassasystem med pekskärm! :) Lyckan fanns där, en kort stund, men när ett nytt system låser sig och du har int en jävla aning om vad du ska göra för att få de att rulla igen, för då de låser sig låser sig ALLT! Han som e vår supporter är i dom andra butikerna och hjälper dom då dom började i princip idag med samma system, så hjälpen får man ta via telefon. Å de e ju ett projekt för sig då man pratar med en datageak! 2 gånger låste den sig idag.. :( Oscar (gamla systemet) kunde jag nästan helt utantill och i sömnen. Så de här lär ta ett tag innan jag har allt på grej.

Kom på en sak idag! Imorn har jag varit 3 år på samma ställe på jobb! Kanske de e dags att byta.. ;P


Inga kommentarer: