onsdag 3 november 2010

Morgonpasset ja..



Dom här galningarna lyssnar jag på varje morgon! Kodjo e ju bara så rolig! Men även tjejerna. Fattar int var dom får allt ifrån ibland.. Och så börja mr K med alla sina röster eller spexar till de så man int gör annat än skrattar! Min typ av humor. Dom gör mig på gott humör innan jag ska iväg på jobb, senast idag satt jag med brödet i mun och garva.. KNAS!! :P

Jag å Julia har bestämt oss för att åka till mummi på fredag. Int för att jag alls ser framemot båtresan, sittandes framför bollhavet eller lekrummet i typ 6 timmar.. Men vi åker ju int sååå ofta så man kan väl, ibland, ish.. Så de ska bli kul, och få äta mammas mat och träffa henne & Ida-tida. Julia saknar ju henne så hela tiden..

I brist på annat att skriva så tack för visat intresse då..

Puss å kram, ses på stan!!

Inga kommentarer: