fredag 19 november 2010

Seriöst, jag behöver hjälp..

Usch och fy vad jag blir trött på mig själv!! Vet int om de sitter mellan öronen eller va fan de e, men jag kan int sluta riva på mina fingrar!!!!!! Jag blir putt! Inte på naglarna (för er som int vet mina fula ovanor) utan skinnet runtom. Kan ju säga att de gör ont som attan emellanåt men lika väl e jag där å pillar. Ser förjävligt ut. Och inte direkt fiffigt heller med tanke på att man hanterar pengar så gott som varje dag. Se bara hur de gick med mamsen (dock har hon värre än mig), fick åka in till sjukhuset för att få intravenöst antibiotika då hon fick bältros då hon rensa ogräs. Ska jag verkligen måsta sitta med plåster på kvällarna så jag int kommer åt nåt finger? Tydligen, för de här ser inte klokt ut.. :( :(

TIPS, anyone???

Inga kommentarer: