torsdag 2 december 2010

TGIF!!!

gyyydars va de ska bli skönt med fredag!! jobbar till hela 12 imorn dessutom, gör ju int saken sämre. :) och typiskt nog råkar min långlediga helg falla på en röd dag: självständighetsdagen.. bara så jävla typiskt så de finns int! men en bra sak va de med den oxå, de e ju bara 30 timmars vecka då och jag har en full vecka. så jag får fredagen ledig (nästa vecka) och börjar senare på tisdag. försökte få den helt ledig då jag fyller år (int för att jag ska fira eller nåt sånt) men för att de sku kunna va skönt att ha en jättelång helg ledigt! men si nä! Nå, ja ä inte bitter! fick en extra dag ledigt iaf.

imorn kommer skatteåterbäringen.. YEY tycker väl dom flesta som får pengar tillbaka, men jag får så liten slant så de tröstar int så mkt. julklappar, va e de? nåt man måste köpa eller?? :( jag blir så ledsen, faktiskt! Nu har vi liksom 2 barn till här som "ska ha" julklappar.. vad ska man hitta på åt dom då som inte kostar en hel förmögenhet..? sen blir de ju per automatic att man köper kanske nån enstaka mer "åt sin egen unge" å då lär de bli sura miner. här tävlas de om allt, precis allt! vem som har gjort vad med vem på dagis osv osv. så de känns int så kul just nu nej.. men men, jag får gå å fynda nån dag då jag int har en massa ungar släpandes i byxbenen! :)

snart sängen så jag int somnar i soffan.. *gäsp*

goodnight, sleep tight. don´t let the bedbugs bite!


lägger in en låt åt er som jag bara blir så glad över då jag hör musiken!! :D FRÅN OCH MED DU!! :)

1 kommentar:

Marie sa...

ja alltså det här med julklappar är ingen lätt sak... så jag är inte avis att ni har flera barn att köpa åt. Hoppas det löser sig till bästa!
Puss