onsdag 1 december 2010

Post

Kom hem från en jobbig dag på jobbet.. Hälsoinspektören ska komma imorn så de blev att tvätta diverse saker. Blää! Nå, jag har gjort min beskärda del nu iaf så jag sitter i kassan imorn bitti, så det så! ;)

När jag frågade vad det kom för post idag så hade jag ett meddelande från H&M där det sotd att min cardigan jag har beställt för si så där miljoner veckor sen återigen blir försenad.. :( Hmpf! Usch vad trött jag kan bli då de lovas inom en viss antal veckor, sen kommer det nåt av de man ha beställt och så nästa leverans i mitten på november. Okej då tänker man.. Men de här e första gången jag har fått brev där de står att vi beklagar för en ytterligare försening av din leverans osv. Inte kul, nej!

Men sen fick jag nåt annat härligt! Min gåva från Moyadesign.se!! En jätte fin ängel!! Jag blev helt superglad över den kan jag tillägga!! Trodde inte jag sku få en så fin gåva. Så tusen tack till dig! :)

Men nu ska jag ta en kopp kaffe, eller 2 och lite pepparkakor! :)

Puss & kram på er!!

Inga kommentarer: