onsdag 22 oktober 2008

Å hej å hå..

va jag e sluuuut! Men de gör inget, för jag har för tillfället snyggaste naglarna i stan!! Å snacka om att dom kommer att mitch-matcha min outfit när vi ska på "personalfest" på lördag! Jupp jupp. (de kallas för personalfest nu men på måndag efter kan de ha varit nåt helt annat;)) De blir färger lila å svart som gäller för den här madame på lördag.. Can´t wait! Vi ska då åka på en "kryssning" kan vi kalla de med eckerölinjen kl 18.30. Där ska vi käka viltbord å sen spenderar vi resten av resan i puben. Hihi!! Får se om vi blir 3 eller 4 som åker, men kul ska de bli! När vi kommer iland ska vi väl ta en lite krogrunda, å vi lär väl sluta på hotell arkipelag. Kan ju faktiskt va bra där nu när dom har DJ så slipper man höra de där jävla schlager varenda en helg! Min älskling e på jobb så jag får väl sitta där bakom å sova sen till 04.30 på morgonen när han e färdig för hemfärd.. Jag lär ju va slut som en märla då jag ska jobba på morgonen oxå.. De tar vi sen! ;)

Mini-Me har haft en mindre trevlig dag.. säger bara tvi för trots! Man får nog ha bra nerver, men ibland så går de liksom bara inte då man e trötter. Men men.. De blir ju inte lättare vid tonåren.. Oj oj!! *hjälp* Vet ju själv hur man va... :/ Stackars mamsen, hon hade inte lätt med mig.

Nu ska jag nog försöka få mini-me att gå i säng så nu blir de punkt för idag! Puss på alla mina troll! ;)

Mi: din tattoo va supersnygg!

Io: Riktigt bra början! Nu e de bara att Rogge e på plats så du får en tid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är man så söt som lilla Jullan så är det väl svårt att bli arg trots all trots?! =))
Kul med lite personalfest, och självklart lär du vara dödstrött dagen efter, men men du är fortfarande ung min vän!!Lite ska man väl palla?!
Kram till er allihopa!
Knussan

Anonym sa...

Nu vill vi veta hur "personalfesten" var!! =)
Knussan