onsdag 15 oktober 2008

Så va de

onsdag igen å vips så e veckan slut! Vem blir inte glad över det.. Har varit bamsetrött idag på jobb å haft konstiga snurrningar i huvudet.. Fattar ingenting! Men de e inte så där att jag svimmar, utan mest att jag sku behöva hålla i mig nånstans. Don´t like the feeling.

När jag slutade arbetet så kom min kära karl efter i mig i vanlig ordning å i baksätet satt min lilla sessa Julia. Mitt i allt börjar hon störtlipa å säger att hon har ont i örat. Aj aj skriker hon. Påstod att hon hade balanserat på sandlådan på dagis så duktiga mamma Petra tog henne till farbror doktorn efter middagen å de visa sig vara en inflammation på gång så hon fick penicillinkur direkt. Bra, så slipper hon få mera ont.

Marie, vill gärna se din tattoo a.s.a.p!! :) Så se till att lägga den på bloggen eller annat!

Nu ska jag ta lite lugnt med Julia på soffan. Karln e på sitt arbete å skruvar på nå bilar.. Som om han inte gjorde de tillräckligt mellan 8-16...?? Hihi! Puss älskling!

Slut för idag, tack för idag!

Inga kommentarer: