måndag 20 oktober 2008

Jaha ja...

de va måndag igen då.. :/ Jag e nog som katten Gustav å hatar måndagar! Fast den här va nog inte sååå illa som de brukar. Varit på bra humör hela dagen å Julia har oxå haft en av sina bra dagar. Inte så mkt trots som annars..

Helgen.. Den va yberlugn! Vi satt hemma med Julia och min älskade karl va på jobb med en massa fulla människor på lördagen (jag förstår inte hur man orkar med de där stället??!). Söndagen sov jag länge, Julia vakna ju nog tidigt som vanligt men hon kom å sa att jag sku få sova lite längre så kan hon titta på tv. Duktig flicka! Har uppfostrat henne fint! Hihi!!

Nu har lilla damen badat å fått håret tvättat så nu har hon krypit ner under täcket så får vi lite tid för oss själva innan de e dags att krypa ner själv.. Zzzzz! Börjar va ganska trötter.. Kommer ju cityakuten nu!! Fan, glömde.. Äh, har väl hoppeligen inte missat så värst mkt ännu.

Io: sku nog själv ta fryst deg.. Den e precis lika god (ÅCA har väl en färsk oxå i en låda som brukar va i en kyl i butikerna) Men du ska inte äta upp hela degen sen även om de frestar! ;)

Hanna-knusse: nu har jag ändrat inställningarna så bara att kommentera bäst man känner för!

Kramkalas till alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

PERFEEEEKT! Äntligen fungerar det, man vill ju kunna kommentera lite också!!
Bra fostrad dotter du har, ska nog se till att få lite tips här framöver...=)
Kul att kunna hänga med lite i er vardag!
Här går vi i väntans tider, både jag och hunden. Fast hon får nog tidigare..
Ha det bäst!
Vi hörs!Kramar från oss