fredag 13 mars 2009

3 kids


in the same house.. Snacka om iver från olika håll med lite olika viljor men ändå kommer man överens! :) Nick & Nathalie kom hit ikväll och ska stanna till söndag. De e så kul att träffa dom igen, fast idag har de inte varit världens bästa dag.. Så förbannat trött så de finns int på kartan!! Uj... Hoppas dom sover länge imorn bitti så man kan känna sig lite utvilad före dagens bravader börjar. :)

Julia börjar va förkyld. :( Hon har inte så vitt jag vet haft en enda förkylning på hela vintern. Bara hon inte får feber och håller sig pigg.. Annars måste jag stanna hemma å de vill jag inte! Har varit borta typ 2 ggr från jobbet sen jag börja där 10/07 å de e ganska bra för att ha en lite tjej hemma, tycker jag! Så jag håller tumar och tår i kors nu att helgen går bra att de inte blir värre.. Peppar peppar!!

Men va skönt de ska va att va ledig i helgen! Men jag behöver nog semester och de snart.. De e ju dock en verklighet att de e några månader kvar till midsommar då jag ska ha 2 veckor. Får hålla ut bara!!

Men vet ni vad vi gjorde i onsdags??!! Hihi!! Vi beställde peruker!! Jo jo, på riktigt! Vi ska fara på 30 + 30 års kalas till Pargas den 28.3. 2 av mina närmaste vänner därifrån fyller efter varann så dom ska ha en gemensam fest för typ 70 pers fick jag just höra på Brankkis. De ska bli ashäftigt!!! Peruk va ett måste och så fick man klä sig efter smak. Men jag tycker nog att man kan bjuda på sig lite till så därför kör vi hela outfiten jag och Johnny! Jag bara väntar, förutom på båtresan.. :/ Den e ju inget vidare! På tal om de, måste kanske boka bilplats...?!

Natti natti nära och kära!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå, däckade du helt efter en helg m 3 kids, eller varför ingen uppdatering?! =))
Hoppas allt är bra, vi håller på att flytta ut, och in tillfälligt hos Roberts föräldrar innan vi flyttar in i huset..
Kram kram H