lördag 21 mars 2009

Sorry knusse...

Jag vet.. Har inte uppdaterat på en vecka nu. Ojdå, de hände visst en grej! ;)

Perukerna har kommit som vi ska ha nästa helg. Dom är superhäftiga!!!! Julia fick förstås prova dom och jag vek mig dubbel när hon satt dom på sig! :D Kan inte lägga upp bilder eftersom vi inte vill att dom som ska va på festen ser, iofs vet jag inte heller vem alla läser av dom men iaf. Lovar att sätta upp bilder när vi har varit på festen, för kameran kommer att gå het kan jag lova!

Idag laga jag min "berömda" kycklingsörja till middag och lilla snärtan då.. Hon steg upp från bordet, satte händerna på varsin sida av magen och putade ut och sa: "titta nu! Jag e så mätt i magen så den e sååå stoor!" Hon har så härliga kommentarer till allt! Hade tänkt bjuda Erica på middag men hon hade redan fått de av sin granne. :( Men vi får ta de en annan dag..

Annars har de inte faktiskt hänt så mkt extra.. Vilket tråkigt liv man har va!? De blir så när man har kids och heltidsjobb. Man orkar ju liksom inte göra nåt efter att man har kommit hem och lagat mat. Soffläge e ju de som gäller. Men vi sku ju börja spela badminton med chefen efter att hon kom från Mexico.. Än har vi inte varit en enda gång men jag lovade henne att boka en tid till Bollhalla nästa vecka om min förkylning e borta. Men den känns som om den inte riktigt har gjort sitt fulla utbrott, ligger där och ruvar och irriterar mest.. :/

Men jo, förresten! Jag har köpt en bil!!! Hahaa!! En riktig pärla må jag säga! En 87:ans opel kadett. *flinar* Men de bästa e att den e medkörd endast 120tusen och hon som har haft den har tagit jävligt bra hand om den med service etc. Jag får den för 400€ måste jag tillägga plus att försäkringen e inte heller dyr! Erica skratta så innerligt hon när jag berätta de igår. :D Men den e fiiin! En röd. Tuut Tuut i trafiken! Jag kommer att va tuffaste bruden i stan. Inte behöver man alltid köpa vursting fina och dyra bilen då man kan köpa en gammal skrutta istället. Ska bli skönt att få köra iväg på jobb i lugn och ro utan att passa bussarna och slipper stiga upp så jävla tidigt! Gulle mitt sku polera upp den fint och så måste de göras lite klädselbyte som man kan köpa på biltema för billiga pengen. Klart!

Io hjärtat klippte Julle-bulles hår i torsdags så hon ser igen bakom luggen. Växer som ogräs! Och jag sku behöva få en färgning igen.. Bara jag får miljonerna in på kontot så kommer jag!!

Nej nu ska jag skicka lite bilder åt Julias guffars mamma från kalaset.

Puss på mun och nyp på stjärten som knusse alltid säger!

PS. Snart kommer min lillasyster hem för gott!!!!!! JEEEEEEEIIIIIII!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!
Nu hinner inte jag med i din blogg. Vi har flyttat hela veckan, och jag har knappt hunnit ta mig ut på nätet..
Vad kul med peruker, ser fram emot pics! Hoppas ni får kul på festen!
Vaddå lillasyster hem för gott?
Kram kram knussan i Öret
(imorgon överlämnar jag lägenheten till den nya ägaren...ajaj, men sååå skönt att få hus istället!)

Anonym sa...

Kadett från -87 låter nice..bara att tuta o köra!! :)