söndag 8 mars 2009

Tadaa!


Lite stolt får jag väl vara för att va min första Barbie-tårta!? :) De va ju int så svårt som jag tänkte.. Kalaset gick jätte bra och de va 2 flickor från dagiset som kom. De va kul tyckte Julia. Snälla var dom under hela 2 timmar oxå, lekte på hela tiden och åt upp de dom fick i sina påsar. Jag måste ju medge att jag va liiite nervös över att dom skulle skrika och riva ner hela huset men icke. Nu ser man framemot nästa kalas man får fixa, vad de ska va för figur på tårtan då.. :)

Snart blir de dags för sängen, lång dag imorn igen + att vi måste tömma hela frysen för avfrostning... DE e nåt jag INTE ser framemot!!

Good night, sleep tight!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev faktiskt jätte lyckad. Nu har du lagt ribban så högt så får se hurdan tårta som önskas nästa år. ;) Ha det bra. h. Tanja

mamaMill sa...

Va gullig och fin tårta! Du är anlitad till vårt första kalas nu haha.. :D

My life in a picture sa...

den var fin gumman!! hoppas julia hade det bra, synd att man inte kunde komma själv.. men de kommer fler födisar=) och då e man ju hemma!! hälsa me dig!! vi hörs!! puss å kram