måndag 23 mars 2009

FörbannadeJävlaSnöHelveteSmältBort!!

Jag tycker inte alls om de här!!!!!!! BLÄÄ upphöjt i miljoner! Och på tal om snö så har jag blivit så jäkla rädd i trafiken när de e halt! Satt på bussen i morse och hela bussen bara kastade åt sidorna då han svängde och vid tekniska verket så kom han inte ens iväg då de va så halt! Vi satt ganska långt bak dessutom med Julia så man kände ännu bättre då de börja kasta.. Urk! Jag menar då man va yngre va de ju störtskönt att fara ut å åka på vägarna med nån tuff kille som sladda omkring med bilen sin men nu skriker jag nästan bredvid när Johnny "leker", har man blivit äldre och mer rädd eller har man...?!

Annars har jag provkört gamle Bettan idag. ;) Hon spinner på som en katt, hur fin som helst! (Namnet fick jag av Erica) Lite ovant med bromsarna bara då man har kört bilar med ABS dom senaste åren men de ska nog gå bra ändå bara man vänjer sig! Gulle va och polera upp Bettan oxå så hon blänker som attan! :) Duktig ponke.

Ikväll har jag fört Julia till sin pappa där hon ska va 2 veckor igen. Alltid lika tråkigt men ni kan inte förstå hur de värmer i mitt hjärta då man ser hur en pappa pysslar om sitt barn. Jag pratar inte bara om Julia & Alex utan alla andras oxå.. Så härligt att se!! Naaawww... ;)

Snart e de dags för CITYAKUTEN! Höjdpunkten på denna tråkiga och snöiga måndag! Sen har ju väderleksgubbarna på tv:n lovat att de ska bli vår och värme nästa helg. Hoppas tammefan att de blir de för de RÄCKER med snö nu. PUNKT!

Ha de gött nu alla!



Faster Carin, pappa Alexander & Julia

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig, funderar skarpt på att lägga mig under täcket ända tills precis varenda en snöflinga försvinner. Usch vad man blir trött på det här hattandes hit och dit. Ha det bäst