måndag 24 augusti 2009

Första dagen!

Första dagen på semestern och världens väder! Sånt gör mig glad. På onsdag åker vi till Pargas hela gänget. De va ju ett tag sen Julle va med dit faktiskt.. *shame on me* Men hon har alltid varit hos papsen just då jag/vi har åkt dit. Men nu ska hon få träffa mummi & Ida. Och som hon väntar...!! Måste bara komma ihåg att inhandla desinfectionsmedel eller va tusiken de heter, men en flaska iaf med vätska i så hon får "tvätta" händerna efter att hon har varit i bollhavet. De finns ju liksom bara liiite bacilusker där, men lycka till med att hålla henne borta därifrån!! Så, då får man ha en sån flaska med i väskan å de går alldeles bra.

Och fy va onykter jag va i lördags... Hmpf! Hahaa, men jag hade skoj. Och jävligt ont i fötterna efter gått fram å tillbaka med pumps som inte är så mjuka på fötterna. Tur så hade man byta-om-skor med sig så när ingen såg blev man nån centimeter kortare! :) Hellre ha de med sig än att gå å ha ont i fötterna hela jävla kvällen.

Igår fick jag oxå väldigt bra nyheter. Tyvärr inget jag kan dela med mig just nu, men KANON!!!!! :D

Så där ja, kanske man sku göra sig till människa då och kanske fara på stan en sväng.. Måste komma ihåg att ringa papsen och fråga om han kan tänka sig komma å mata kissorna igen... Hmmm... :)

Puss på mun och nyp på stjärten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyyyyy dig för att säga A och inte B. Blir ju meganyfiken nu ju!
Nåja, det lär väl komma förr eller senare, eller?
Ha så nice i pargas, och hälsa Mamsen och Ida!
Kramen damen!
H