måndag 3 augusti 2009

Träna!!


Nu jävlar si ni e de slut på att sitta på sofflocket och va så trött att man inte orkar göra nåt effektivt! (eller så småningom iaf!) Har suttit hos Malin idag och pratat massor om träning av olika slag. Jag ska börja och framför allt så måste jag börja, för min egen skull!! Så de blir att inhandla träningskläder snart så man kan börja! Har använt allas vår vän Google search för att hitta lite info + program och fått bra tips. Man vill ju som "nybörjare" ha ett program gjort bara för dig, men de kostar pengar. För sen ska ju tränaren som gjort programmet gå igenom de med dig oxå.. Visst, de e att rekommendera men.. Ja, men! Jag har absolut inga ursäkter. Man har haft dom men dom har ändå inte funnits, egentligen! Så de så!!


Igår va vi till Norrtälje och shoppade mat. Kom hem med massor av matkassar för nästan ingen peng alls. Sånt gillar jag! Träffade på Marie & Fredrik oxå, stackaren sku å spela match direkt efter nattskiftet... Men dom vann ju iaf!! Duktiga tjejer!! :)


Prata med dottern min idag, dom har åkt till sverige med pappa Alex och då han ringde stod dom på BR-leksaker i stockholm! :D Jag kan bara tänka mig hurdan min Julia har haft då hon kom in där! ;) Älsklingen min! Hon hade stått och tittat på prinsessklänningar en bra stund.. För hon ska ju absolut ha en sån. En med långa handskar som hon så fint har förklarat åt mig! Och sen ska dom åka till linköping då med tåg; "för vet du mamma, de finns inte tåg här!" Asså, säger hon de... :) Men hon kommer nog att ha så roligt nu med pappa sin! <3


Imorn börjar jag 11.30 och de ska bli skönt. Dagen känns som om den bara går ut på pauser men den går snabbt!


Så nu orkar jag bara int skriva mer... Puss å kram, ses på stan!!!!!!!

5 kommentarer:

Marie sa...

Va? finns det inga tåg här??? =) sötnöt!
Jag kan nog sätta dig i träning jag, inga problem alls =) kom me på jogging bara, så kör vi lite fysträning för kroppen sen.. mycket bra!
Puss

Anonym sa...

BR tycker sekärt julia om!:D yess de e bara å släng sej efter nå träningskläder nudå hör ja!!fina pipor!:) annars när va de ni sku ha semester? kram nilla

Petra sa...

nilla: vi hade semester v 35 och 36 så ni råkar ju ha förlovningsfesten liiite opassligt att vi inte kan vara med.. :( får se om jag får johnny övertalad att komma upp. till min mamma ska vi iaf och julia vill till siv & bo! ;) kram kram

tatta sa...

träna flitigt nu så att du kan komma på kaffe sen när jag kommer över i nästa vecka....Tänker ta med maräng botten med riisimuroja i.Sen blir det chokladsås som kokas och grädde emellan.
Hoppas jag bara får dom bakade innan jag kommer.Börjar ha lång lista redan på vad som ska göras och vad som skall tas med.tur att man har stor bil så det ryms nog en hel del.Hoppas vi syns!!

Anonym sa...

ojj attans!;) men de e ju häljen föööre ni får semester!:D hoppas du får övertalat honom! kram nilla