onsdag 12 augusti 2009

Odörer..

I ett serviceyrke, må man vara kassörska, frisör eller servitör i en årstid som denna, får man inte bara se utan också lukta en massa äckliga odörer! Känner inte människorna av att dom luktar surt svett?? Något vidrigt! Eller sen ett exempel e också karlar som inte har världens snyggaste överkropp kommer in och inte har en t-shirt på sig! Bläääää!! Ibland önskar jag att vi sku ha duschgel eller deodoranter i miniatyr så man sku kunna ge åt dom att prova...

Har jobbat ganska skönt pass idag, 11-18.30. Fick lite sovmorgon! De gillar vi! Julia kom in i sovrummet nån tid på morgonen och Johnny nästan hoppa upp ur sängen.. Klockan va 07.45 och han ska ju va på jobb kl 08.00. Ojdå.. Men jag har inte ens hört väckarklockan. :/ Men han kom ju i tid iaf! :)

Väntar på att M ska komma hem från BB och sätta in bilder på deras efterlängtade Kiara som kom till världen 10.8!! Dom hade fin annons idag! Gissade 10 gram och 1 cm för lite (3650g/51cm) och hon va då alltså 3640g/50cm. Dagen hade jag helt käpprätt åt helvete, men va gör de! Hon kom ju. :)

Igår titta vi på en otroligt bra film, en verklighetsbaserad fight film! Street Fighter, the legend of Chun-Li! Skita bra, rekommenderar!!! Så nu fick ni ett bra filmtips. :)

Tack för mig då, stick!! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det där med dåliga lukter ja..tänk på mig då som är tvungen att ha dem instängda i ett rum, och de svettas ju alltid lite mer i tandläkarstolen..ibland över en TIMME per gång.
Och så snabbt in med nästa, och eftersom lukten också stannat kvar i rummet, så tror nästa patient att det är jag som luktar..kiva? Nix!
Knussan

Petra sa...

ja fy faaan va vidrigt!!!!