söndag 9 augusti 2009

Mumsfilibabba!

Oh lalaa! Gubben min bjöd mig på middag igår på Äventyrsgolfen och släng dig i väggen va gott de va!!!! Med en "hot" mangoröra och små klyftpotatisar... Så jävla gott! 17,90 för en pepparstek tycker jag inte heller va fy skam! Och ni som inte har varit dit och testat rekommenderar jag varmt att ta era respektive på en mysig middag på kvällskvisten! Lite ljus, lugn och skön musik och den goda maten förstås! Så en riktigt lyckad middag. :)

Sen bar de av till stadshotellet och för omväxlings skull så va jag t.o.m och stängde stället... Jajja, de har inte hänt på jävligt länge kan jag berätta! :P De va kul! Dansa och träffat på nytt folk, och så kom ju Pucko 2 och Kalle in (pucko 1 e min sambo..) Ja fy s***n hur pucko 1 och pucko 2 höll på... *suck* Dom e banne mig som Bill & Bull då dom träffas.. De ska brottas och knuffas, jaa, en massa helt enkelt. KNASBOLLAR!!!!!!! (och de va Kalle som döpte dom till pucko 1 & 2)

Men men.. Sen promenera vi faktiskt dit och tillbaka. De va int fullt så kul då man redan hade stått och dansat en del under kvällen och sen gå hem i ett par skor som är väldigt tunna under.. AJ! Morr, spott & fräs! Så idag har man sovit bort typ hela dan, men va gör de.. Inga måsten idag ändå! :)

Men då så, de va väl inget mera då. STICK!! ;)

3 kommentarer:

tatta sa...

Tjenare!
Snart är jag där!
Har hela bilen full med mat när jag kommer!
Io hör säkert av sig mera sen när det blir att träffas!
Nu ska jag börja packa!
Syns!

Petra sa...

Hallå där! Va skoj att du är på väg! :) Bilen full med mat, kära nån! Men hoppas hon hör av sig då så jag får smaka på den goda marängtårtan, jag älskar sånt!! :)

Ior utan R sa...

ja hohho, vad e de med dom där då dom kommer ihop sig alltså?? =)