tisdag 25 augusti 2009

Viking Line


De här med att resa iväg till andra sidan pölen e ju ganska roligt, när man kommer dit!! För att packa väskan (så man säkert har allt med sig) och att sätta sig på den där förbannade finlandsbåten får mig att bli så putt! Jag helt enkelt hatar dom där 6 timmarna man sitter där och försöker få tiden att gå.. Nu kommer ju Julia med oxå så de blir att sitta vid lekrummet eller bollhavet hela resan. Äta emellan kanske kan va en bra idé. :)

Har inga planer, annat än att jag vill till Raisio Ikea och kolla lite utbud på vad som finns där.. Sen ska vi försöka kolla om Zoolandia har öppet ännu den här säsongen så J sku få se lite olika djur, än bara kattor. :)

Så nu har jag druckit en kopp tee och snart ut på cig, sen under täcket.

Kan va att de blir bloggpaus, men de e väl inte så många som läser mina inlägg dagligen ändå så de kan va lite paus! :) Vill ni mig nåt så finns jag på fejjan och ni som har mitt nr kan ju skicka iväg ett mess... Om ni skanar mig! Hahaa!

Simma lugnt.. Vet inte när vi kommer hem! :P

Inga kommentarer: