söndag 15 februari 2009

Iver!

Städiver har jag haft idag igen.. Kunde ingen ana, iaf inte Johnny! ;) De e som vanilgt på söndagar. Men jag får de aldrig gjort annars. Och vilken dag e bättre än sö då man har fått sova i lugn och ro, ätit frukost och har hela dan på sig att städa och fixa. T.o.m Julia har hjälpt till med att dammsuga och tvätta golven. Men annars när de kommer till hennes rum så får man gärna kasta grejerna än att hon sku städa undan. Men nu e de rent och fint hemma en stund iaf. :)


Igår hade vi riktigt mysigt. Julia gick tidigt i säng och sen när jag va säker på att hon hade somnat öppna jag vinflaskan och tog mig ett glas. De blev faktiskt 1½ glas för att va ärlig.. :) Mumma gott! Men de vinet jag har blivit så förtjust i finns bara att köpa på båtarna så man måste bunkra då man åker, så nu e va de sista flaskan jag öppna. Har till kommande helg då vi tänkte njuta lite, Krista å jag. Sku behöva åka över eller få nån vänlig själ att köpa åt mig när dom kommer. Kanske knusse vill anta utmaningen, eller mamsen? Dom kommer ungefär samma dag men ena från sve å andra från fin. Ska bli kul! Att få se Moa igen, hur mkt hon har vuxit osv. Kanske man kan låna henne för en promenad så får mamma Hanna ta en time-out?? Lägg de bakom örat iaf! :)


Imorn e de tidig väckning igen och påbörjar sista veckan som chefens inhoppare. Vill int ge upp tiderna... Men jag måste väl! :(


Ikväll kommer mitt favoritprogram: BONES!!! Så jag bara väntar på att klockan ska bli 21.00 att jag får bänka mig framför tv:n. Nu hittar jag int på så mkt mer..



Tataa!!

1 kommentar:

Diana sa...

Ahhhh, Nu förstår jag dina "nya" arbetstider. haha