söndag 15 februari 2009

program...

Fan vad jag sku villa ha ett program som e gjort bara för mig! När man har varit pregnant så sätter sig allt runt höfter, rumpa å mage så de ser tammefan ut som om jag sku va pregnant igen! :( Och de vill man ju inte kan jag lova!! Jag vill, jag vill men var har jag min motivation??!! BORTA!! Näe, jag börjar med att köpa ett hopprep och nu när jag har pratat med Malin på skype om hennes step-maskin ska jag titta om jag int sku hitta mig en sån, för nåt måste jag få gjort! De här går inte längre...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Knussan!
Ge mig namnet på vinet, så shoppar jag det självklart åt dig på färjan!=))
Och du, du är redan bokad på en promenad med Moa! 2 veckor själv med henne så kan jag behöva en time-out! =))
Förstår dig vad gäller träningen efter graviditeten, nu vet jag varför det engelska ordet gravity är så likt graviditeten..det är "gravity" som gör att allt hänger nedåt efter graviditeten.Även mage och stuss..suck.
Här kanske du får liiite inspiration i alla fall!
http://teamup.rohnisch.com/
Lycka till!
PS.Städdille skulle jag också vilja ha...vart hittar du motivationen?
Kramiz

Petra sa...

De är ett franskt vin som heter Medinet blanc, 1 liter. Ensån där boll-liknande flaska som kostar typ 6€/flaska. Kanske du vet? Sku va super nice! :)
Fint att jag e bokad, men bara 1 promenad?? Näe du, de måste bli åtminstone 2 för nu ska de röras på fläsket! :) Kramen

Anonym sa...

Aaaahhhhh man behöver inte vin, eller en "skak -maskin" , ät lika mycket som din näve är stor och drick sammanlagt 3 liter vätska under en dag, det ÄR tufft den första veckan - men det går och sen äter man inte mycket mera än en näve mat, precis vad vår mage behöver.All mat som är större än en näve är för mycket ( men visst ibland bara måste man få äta meraaaa eller trotsa allt o äta godis, bullar m.m) - jag håller min "näve -mat" men dricker ovispad grädde (jopp jag vet det är helt galet, men skitaaaaa gott) jag har alltid haft tjockt lager smör på mina mackor........ och försöker gå upp i vikt så man slipper vara ett benrangel ,meeeeeh näeeeeee finns inget som funkar...... och dricker förståss min aloe vera för att hålla tarmarna fria från "skräp" som fastnar där + att förbygga min kropp innifrån :=) ......
meh vin e oxå gott och sant eller falskt/ ett glas vin om dagen stärker hjärtat? hmmmmmm javisst, men passa dig för vindruvor