fredag 20 februari 2009

KALLT!!

Brrr va de e kallt hemma!! Vaknade i morse å sku gå å tvätta mig så hörde jag konstigt rasslande i elementen.. Trodde de va läckage nånstans men så slog de mig att oljan e säkert slut. Gick in på toaletten och satt på hett vatten men de va kallt. :( Kul att tvätta nyllet med iskallt vatten men man vakna ju iaf! Så nu e de ca 17 grader här inne... Men vi har fått mera olja så den håller på som bäst, får väl leka pyroman igen och tända alla ljus man hittar för att få upp värmen lite snabbare!

Idag va min sista dag som biträdande chef. Lite blandade känslor e de nog måste jag erkänna. Mest för att jag har haft världens bästa tider att jobba med men nu va de slut med de. Prata med personalchefen om bl.a de och han sa att jag sku va uthållig för en annan tjänst. Vad de nu innebär??!!

Min kära knusse kom idag oxå, så jag fick mitt älskade vin!! Tacki tack! Men jag fick en tuliainen av Tanja & Daniel, en flaska vin! :D Så nu har jag 2.. Bugar och bockar! Gullungarna Alexander och Desirée va ju förstås med oxå. Dom e för söta!! Men D tyckte int de va roligt att va här då int Julia va hemma. Måste se till att hon e med nästa gång vi far till pargas eller att hon e hemma om dom kommer hit!

Dags att tända på ljusen då gott folk! Trevlig helg!!

Inga kommentarer: