lördag 21 februari 2009

Ska man eller inte...???

Har lite beslutsångest för vad jag ska göra ikväll.. Om jag ska fara ut i vimlet eller inte!? På samma gång som man tänker att man måste passa på när man har barnfri helg så vill man ändå stanna hemma å bara mysa m gubben.. Får se får se.. Har ätit riktigt god middag innehållande massor med vitlök, så far man till arken ska jag ha väskan full med pastiller och tuggummi! ;)

Hoppas ni alla har en riktigt trevlig helg iaf, oavsett vad jag bestämmer mig för..

2 kommentarer:

Anonym sa...

De va trevligt att se dig på arken :)

Fia sa...

Hej! Jag äter Herablife! :) Jag var sjukt skeptisk till hela idén först, men nu rekomenderar jag den till allt & alla. Riktigt, riktigt bra. Att man går ner några kilo är bara en bonus, men jag har fått mycket mera ork, sover bättre och vaknar piggare. Plus att jag inte haft migrän sedan jag började i december :D Testa! :D