fredag 3 april 2009

Babylycka!!

Har funderat ett tag varför jag e så fräsig av mig, speciellt mot han jag bor med. Har blivit rikitigt kärlekssjuk och vill bli ompysslad lite nu som då.. Börjat äta massor och hela tiden vill man ha nåt gott! Tissarna har blivit större så de betyder ju bara en sak...

Jag ska få bebisar!! H. Katten Molly

Hahaa! Jag måsta bara.. :D Men de ska bli hur kul som helst. De enda jag hoppas på är att de ska va långhåriga bebisar så vi får bort dom till bra hem. För till såna som ska ha dom som sommarkattor kan slänga sig i brasan, de går jag inte med på! Max 4 hoppas jag.. Spännande spännande!!

Idag kom gulles kids hit över helgen, men Nick tyckte ju int att de va sååå roligt då int Julia e hemma. Dom brukar ju leka sinsemellan för de mesta då dom är här. Nästa gång!

Har messat Nette ifall vi sku fara ut och äta före vi far ut imorn, för de e helgen före Julle-bulle kommer hem å sen e de påsk å allt fan så jag vägrar fara ut på påsken.De lät som en bra idé tyckte hon så vi sku höras imorn. Vet nån som inte tycker att de e helt okej, men de struntar jag i!!

Å så har jag betalat första raten på min bil oxå. :) Även om den inte e dyr så har jag inte möjlighet att betala allt på en gång men de va inget problem som tur e! Så nu bara de blir lite smått fixande på den så får jag nycklarna och kan brumma på! Jeeeeii! Bettan å jag.. ;)

Nu tror jag att jag ska koka lite kaffe, ifall gulle int har gjort de redan och ikväll ska jag och Nathalie titta på Talang 2009.

Hej då då!!

5 kommentarer:

Ior utan R sa...

oj oj bruden, jag viste ju vad de handla om men den som inte visste måste ha fått en chock då de läste de första raderna!! hahaa vad bra! kram

mamaMill sa...

OMG OMG OMG! Sluta med sånt där :P

Marie sa...

Men kvinna, sluta ge mig hjärtattack å allt där till! Fan ta dig! =) jag vart ju nästan lite överlycklig å trodde nå annat... skit ner dig!

Marie sa...

jag tycker det är dålig uppdatering här nu.... =)

Anonym sa...

Haha!
Till Molly: Matte verkar skendräktig..

Till Knussan:Hoppades ju att vi skulle få vara lite barnlediga tillsammans...men inte...ännu! =)
Nästa runda kanske? ;O)
Nu drar vi till fjällen, fest hela kvällen...not.
Kram kram och glad påsk! Vi ses på kvasten!Pöss Hanna