onsdag 8 april 2009

De va en gång

någon som påstod att jag inte bloggar så ofta nu mera.. Men orka alla dagar då. Jaja!! Kan nog bara jag vill. :)

Jullebulle kom hem i måndags! <3 Och så va vi till stan för att hälsa på min morbror Jussi som jag inte har sett på några år och hans äldsta son Niko som jag int har sett sen vi va 3 äpplen höga. Hela gänget och var där på deras stuga i h:fors på somrarna. Hund hade dom (schäfer) som hette Stella. Hon var en pensionerad polishund och va jätte duktig på alla kommandon, de minns jag som om de va igår. Har så otroligt härliga minnen från den tiden!! Kan man få bli barn igen??

Julia och jag har fixat lite påskris med lila och knallrosa fjädrar och så klart då man har kattor så går de liksom inte att dom sku kunna låta dom va.. Näe! Nu va Måns just upp på bordet och slet en åt sig och hoppade ner. Han ville ha leksak han. Ja men då har han redan snott en tidigare då vill höll på med kvistarna och släpat den med sig, men inte va ju den intressant mera heller. Håhhå!! Och Molly blir bara större.. Hon lär väl kläcka miss i nassen så man inte kan sova kan jag nästan lista ut. Men de ska bli spännande oavsett!! När de nu blir.....

Ponken min va hårmodell igår och de blev skiiitsnyyyyggt! Sassoon is the shajt! Undrade nog va de sku bli men slutresultatet va magnifikt!

Sen va de ungefär de jag hade att säga för stunden. Ska ta och byta lite gardiner nu.. Tjingeling!!

1 kommentar:

Ior utan R sa...

vad kul att du gillade! =)