lördag 11 april 2009

Lite bilder på dagens pysselhörna! :)





Här e några bilder från de vi gjorde idag: måla påskägg. Johnny blåste dom tomma igår så vi kunde måla dom idag. Meningen va ju att vi sku ha 2 st per person men de hände en grej å Julia ville måla flera så hon fick min andra. Helt okej måste jag säga, och sen fick vi hänga dom i riset jag klippte från äppelträden. Dom ha fått fina knoppar redan! :)

Bilden längst upp är ju en potatis ifall ngn missa de. Har aldrig förståt hur somliga blir helt av sig när dom hittar nåt roligt format på en potatis eller ngt annat men nu förstår jag lite bättre, för den va ju ganska söt/fin! Så jag bara måsta ta en bild på den. Har jobbat idag och hade fullt med folk. Ja herrigud! Butiken kommer att va stängd i 2 dagar!! Hur ska man klara sig??!! Vaddå, har int folk frys vid de här laget??

Smulan har sin födisfest idag... :( Å jag kan inte medverka! Putt!! De slår ju aldrig fel att allt som händer som jag/vi kan va med på så e de just då när Jullebulle e hemma. Gaaah! Nåja, får väl ha en liten fest själv här då, jag å vinflaskan. Kan sitta å prata med den sen.. Johnny e ju förstås hemma så jag kan väl föra en konversation med han oxå. ;)

Å så blev de lite ändringar i vårt 2-2 system nästa vecka. Så J far till papsen redan på fre och svärföräldrarna kan komma hit! Kul!!!! Har inte sett dom sen vi va till Oravais över midsommarn. Dom sku väl komma natten mellan to-fre om jag förstod rätt. Och Fia kommer ju oxå, henne får man inte glömma! :) Kanske de blir en liten raj-raj-sväng på nåt "inneställe"?! Tåls till tänka på!

Såja, nu ska jag gå å sätta på lite kaffe och äta en av mina moccarutor jag baka igår! Hoppas ni har en trevlig lördag min söta! <3

Inga kommentarer: