måndag 13 april 2009

Min Älskade Malin!!!

Dit var vi idag med Julia. Ungefär så här lät de under dom 2 timmar vi va där: "Malin, kan du komma med mig och titta på hamstern?" Dom gick dit, tog ut den lilla stackaren och in igen. Efter max 2 minuter va de samma fråga igen, Ida fick gå en gång å Babsan en gång. Malin pluttan fick springa hon. Julle fråga hur många gånger som helst under dagen när vi sku fara dit och när klockan va 17.40 frågade hon igen och då sa jag att när stora visaren är nere så åker vi. Då satt hon och stirra blint på den i 5 min för att den sku fara ner, för de sku hon säga sen så vi kunde åka.. :) Men hon glömde bort de för en stund och tittade på Pippi så jag fick påminna henne.. Hon har helt klart saknat Malin, eller åtminstone hamstern. ;)

Molly stackaren börjar ha de lite jobbigt nu tror jag.. Ligger på svalt golv på sidan och ser helt sprickfärdig ut! Kan inte va lätt, eller de e de inte men vi homosapiens har ju de inte så intensivt som kattorna med en tid på typ 59+ dagar.. Tänk om man sku ha de så?? HJÄLP!! Kan va att de int sku hjälpa att smörja med havandeskapsoljor då inte.. Nej fy vilken tanke! Bort bort!! Men nog e ju den 9 mån långa väntan jääääteee låååång i slutet, typ dom sista 2 månaderna då man bara väääntaaaar att ungen ska komma ut! Konstigt, de e ändå 4 år sen men man kommer ihåg de som om de vore för en vecka sen.

(inget sammanhang i min blogg idag....)

Nåväl, fick ju ner några rader iaf. Goodnight!!

Inga kommentarer: