torsdag 23 april 2009

Härligt!

Jag bara säger de! Hur härligt de e att ha vänner man kan spotta galla på, skratta så tårarna rinner, som du kan göra precis som du känner för utan att bli kallad för en knasboll. Eller kanske bli kallad så men på ett roligt sätt! :) Ja, ni förstår vad jag menar!!? Har suttit idag med 2 av mina närmaste jag håller väldigt nära hjärtat.. Där pratas de om ALLT! Alltid lika trevligt tjejer. Tack för de och att ni finns för att göra den här vardagen lite roligare!! Love you guys!!

Och lilla Molly har inte kläckt ännu heller... *bara väntar*

Jahapp, så e de fredag imorn och jag ska jobba ett härligt pass. Dvs 8-14.30, något skönt! Sen ska de bli ett slut på mitt rivande av fingrar å G ska få laga en uppsättning naglar igen. Försökte va utan men de går ju tammefan inte, river sönder alla fingrar. Så de kommer att göra jävligt ont imorn då alla medel kommer åt såren.... AAAAJJJJ!! :( Men de blir fint iaf!

Långledig blir jag dessutom! På jobb först på ti! Skönt. Å dom har ju lovat kanonväder i helgen men de återstår att se hur de blir med de.. Julia kommer hem imorn och så kommer Nick & Nathalie oxå så de blir fullt hus igen! :) Fina puckar!!

Nu blir de natti natt så får ni ha en skön fredag, och helg ifall de inte blir att skriva ner nåt. Puss å kram, syns på stan!

1 kommentar:

Marie sa...

Ja, som dom säger, vänner e den familj man väljer själv =)