onsdag 9 februari 2011

Hey, wait! I got a real complain!!

alltså nu om nånsin e jag förbannad så de heter duga! :( vi måsta ju flytta på vår vintersemester som vi sku ha v 8, för olika anledningar. Johnny för att en och samma person som har fått i x-antal år hade blivit lovad samma vecka (redan där blev jag arg) och jag för att chefen har gjort sig illa och blir långtidssjuksriven.

nå, efter några svordomar så flytta vi semestern en vecka framåt, de gick bra för båda våra arbetsgivare.. vi bokade båt med alla ungar och bil tur/retur den veckan. vad tror ni Johnny kom in och sa idag...?!! han hade fått ett samtal av en på jobbet att han inte sku få va ledig den veckan!!!!! VOI V***U säger jag bara!!! :@

han blev sjukskriven t.o.m fredag för han föll på pojkens dagis och har super ont i handleden, den har blivit röntgad men dom såg inget just då för de va uppsvullet, återkom på fredag. så bara för de ringer dom och säger att dom måste flytta hans bokningar från den här veckan till den veckan då han har tänkt ta ut semester! NÄR har dom gjort så??!! tror dom faktiskt att man planerar att bli sjuksriven och tror dom att de e på flit man går med handen i paket??? ELLER?!

voi tammetuppen va jag e arg!! får dom ens lagligt göra så?? de tror jag inte! va 5 före att ringa dit själv och säga min åsikt om deras beteende! för de känns som om dom försöker få bort han därifrån, med alla medel nödvändiga! vi har t.o.m ansökt om extra ledigt för Nathalie från skolan tills vi åker.. å så ringer dom där jubelkokkona och säger att han inte får va ledig??

NEJ NU JÄVLAR BLOMMAR DE!! FAR DIT PEPPARN VÄXER!

1 kommentar:

Marie sa...

jamen va e de för stil då??? Och kan man faktiskt byta och bestämma så där? Usch!