måndag 7 februari 2011

Pinglan..

jag vill byta upp mig en klass i bilvärlden, från en Bettan till en Pinglan.. ;) Johnny har en bil på sitt jobb som e jätte fin! -06 chevrolet är de, blå sådan.. men saken e; har jag råd?? kanske jag har, men vill jag leva med bara lite pengar i resten av månaden?? visst får jag ju en summa pengar för gamle Bettan oxå.. men.. jag orkar int ha den där gamla skrutten då hon alltid under vintertid måste ha hjälp för att starta (värme). lås fryser, dörr fryser! ja, ni förstår..?

måndag = Petra trött!! de slår aldrig fel. man sover ju så länge under helgen så när de e dags att gå å lägga sig på kvällen för att orka stiga upp må morgon kl 05.30, tror ni man e pigg då?? skulle inte tro de.. *gäsp* så idag har jag varit riktigt seg... :P

tittade förresten på Narnia igår! gydars sikken pra filmrulle de va! den där råttan e ju så rolig. nästan 2 timmar lång men bra!! rekommenderar!

nej nu blir de snart middag och sen ska jag väl ta fram dammsugaren så jag får bort dom värsta dammråttorna.

IDAG KOMMER JULIA HEM!!!!!!

(bilden lånad från nätet)

Inga kommentarer: