lördag 19 februari 2011

oj söta...

hjälp mig förstå varför melodifestivalen är ett måsta se på program?? ikväll t.ex va de max 2 låtar som lät bra, resten tyckte jag va falskt, eller så va de för att de va live..? men näe, de här e ett program jag int kan förstå mig på rikitgt. kalla mig knasig eller vad som helst, men.. näe alltså!

Idag har de varit lugnt på programmet hela dan. SKÖNT som attan!! sov jätte länge, behövdes efter veckans tidiga mornar. sen fick Johnny (?!) nå "fel" och börja städa ur skafferiet. förstår int hur de samlas så mkt skit i alla skåp hela tiden..? men nu va de gjort oxå, och vips så har man massa utrymme i skåpet att fylla med. ;) hihi!

ungarna beställde hese till sen lunch idag. så dit styrde vi kosan. :) ibland kan man ju faktiskt äta där, men e nog mer för husmanskost i slutändan. Efter de for vi på en lite drive ut till h-land för att kika lite på huset. visst såg de fint ut alltid, men efter samtal från Marie blev man lite skeptisk.. massupfitta mig int nu, de va bra att hon ringde och berättade!! hon hade nämligen varit och tittat på huset i oktober (?) och haft experter med sig som sa att de va byggt på matjord, va de nu sen betyder vete tusan. men de låter ju inget vidare i mina öron iaf.. på prospektet stod de ju om lite skönhetsfel som dom hade hittat under besiktningen av huset men inget om grunden eller dränering. Nå, Casper ska komma med å kika på de. han vet en hel del om hus då han har de som sitt intresse att köpa och hyra ut. :) så de känns tryggt.

nu blev de tyst här oxå. :) Julia somna i famnen på mig, mys! Nick gick kl 22 för han va trött, och Nathalie gick för precis några minuter sen. så nu e de bara kuppen å jag som är vakna. :) jag lär väl int orka va så länge uppe för den delen heller, ovanligt.. :P

men hörni, ha en härlig kväll!

på återseende!

PS. åt vaniljglass med banan och tokladtöttel idag, och alltid lika gott e de! ;)

Inga kommentarer: