söndag 13 februari 2011

Igen..

här kom kräksjukan in, IGEN!! :( vi hade ju de precis vid jul men likaväl hade Julia de igen.. hon klagade på ont i magen på onsdagen, trodde bestämt att hon skojade då hon hade ätit ganska mkt mat och busat med Nathalie.. men senare på kvällen, efter läggdags så kasta hon upp. de va bara att ta ämbaret och tömma de.. sen somna hon direkt och vakna igen å så va de samma visa, hela natten. jag fick knappt sova då jag måsta ligga å lyssna på när hon börja gny så visste jag att de va dags igen..

täcken nerspydda, lakan och allt man kan tänka sig.. idag e första dagen hon har ätit (vilket hon nog gjort andra dagarna oxå) som hon inte har klagat på att hon fått ont i magen! igår tog hon natt kl 17.00 redan, men inte så konstigt..

imorse kom hon och väckte mig, då hade hon tappat sin tredje tand! :) hon har satt den i ett vattenglas för hon vill ju se vad tandfen kommer med i natt. :D

på jobbet har de varit allmänt kaos! en av tjejerna blev förkyld och feber, en ringde på torsdagen och sa att hon gade såna kramper i magen så hon visste int om hon sku sitta eller stå. fick hoppa in igen då jag hade farit hem tidigare pga av lite sömn och Julia däckad. men allt löste sig som tur..

nu har jag tagit de alldeles lugnt hela helgen, de har varit tyst i huset då N & N har varit hos mormor och Julia har ju varit så slut så hon har mest sovit.

Så de va hur de har sett ut här dom senaste dagarna.

Inga kommentarer: