måndag 14 februari 2011

Slurps! =P


de e inte alla dagar man får sånt här fint bud till jobbet! :D chefen vår hade en varsin åt oss "ordinarie" då vi har gjort så bra jobb med att lyfta upp butiken invändigt och till bättre siffror! JEEE FÖR BÄSTASTE PERSONALEN PÅ MATHIS PUNKTEN! ;) Och jag kan lova er att den är superduper god oxå, riktigt kall förstås. sätt i en fryst jordgubbe eller hallon och njut! Och ni skulle ha sett minen på resten av gänget då jag delade ut dom! :) guld värd! härligt att kunna få de bekräftat att vi faktiskt har gjort ett bra jobb.

vi gav som ett litet tack för att hon är en sån himla bra chef och för att de är alla hjärtansdag en fin blombukett! hon blev jätte glad! stackaren sitter ju bara hemma och kan knappt röra sig.. :( ska våldgästa henne nån dag. hih! XD

Julia snärtan är som tur bättre och fick fara till dagis idag. skönt! finns inget värre än magsjuka! tvi!! och om int jag kände mig som världens sämsta morsa idag då.. =0/ när jag kommer till jobbet, har fixat på ett tag så ser jag ett missat samtal, från dagis. shit va de första som slog mig, har hon blivit dålig igen?! men de visa sig att dom hade pyjamasparty idag och då hon varit borta så har vi säkert missa de.. hon hade ju ingen pyjamas med sig.. :( Oh no! och ni som känner henne vet ju att hon blir ju såå himla ledsen om hon inte får va delaktig i sånt som händer.. men J förde en åt henne (som tur var va de en ny och nytvättad!)

nu ska jag njuta av tystnaden innan jag själv måste lägga mig!

ha de gott allihopa!

1 kommentar:

Tanja sa...

Oj, Fresita är såå gott.