onsdag 6 maj 2009

3 bebisar blev de!



Klockan 05 på morgonen hoppar Molly upp i sängen och beter sig knasigt.. Förstod att de börja va dags att föda för henne.. For till rummet bredvid då Johnny fick lite psykbryt då kl va 05.30 å vi va vakna med Julia. Inte så bra.. :(

Fick slumra till i max 10 minuter så va de bara att stiga upp å fixa sig för arbetsdagen. Precis innan jag å Julia for för att vänta på bussen kom en kisse, hann se att den va svart å vit så va de bara att pysa iväg. (De hör ju till kattornas natur att föda ensamma men nog fick man lite sympati) Fick låna chefens bil på lunchen för att åka å titta hur många hon fick och om dom ens lever så låg hon och 3 svart-vita sötisar under sängen! <3 Hur stolt som helst är hon, vår lilla Molly!! Bilderna e int så bra men jag lovar att jag kommer att pina er med en massa bilder på dom i fortsättningen, så länge vi har dom kvar!

Idag ska vi fara ut till lemland å hälsa på Malin + föräldrar. Julia ska få byta i Mustafas (hamster) bur. Hon kommer att va såå stolt! Hon ska ju då titta på den heeela tiiiden då vi e där!

Jag nyser, snyter om vartannat idag! Blääk!! Kittlar gör de oxå, inte bra alls!! Har int tid med de här!!

Puss & kram!

1 kommentar:

tatta sa...

Grattis "Mommo"!
Fick mess av C på dagen om vad som var på gång!
Jo gärna ser man på mera bilder sen igen!
I kväll börjar jag jobba,så blir passligt ledig sen till helgen!