måndag 4 maj 2009

Hey, what´s new??

Tjaaa, int så mkt kan jag säga. For hem mitt i arbetspasset pga att jag fortfarande har feber... Prkl!! Va faaan?! Har inget annat, ingen förkylning eller sånt att de sku kunna förklara. Antagligen nå virus. Imorn e jag då ledig å då har jag säkert ingenting! De e ju så att jag brukar va sjuk då jag e ledig, om jag alls e sjuk. Händer int sååå ofta som tur e.

Å ikväll kommer älskade Julle hem!! Körde faktiskt Alex å henne till jobb respektive dagis imorse då de regna. Gulle då, hon blev lite förvirrad men fatta galoppen sen när jag förklara! (Hoppas hon int får nåt av de här bara, alltså min feber.)

Malin fyller år idag! Grattis gumman!! Hon sku ha lite bjudning ikväll men jag meddelade henne att vi inte kan komma då jag inte e s å frisk ännu och då man inte vet om de smittar eller va fan de nu e.. :( Men om jag e frisk imorn så kommer vi då istället, om de passar?

Snart blir de middag, gourmet sådan. Pommesfrites och korv i ugnen, klart! Ingen av oss orkar stå vid spisen å röra ihop nåt så då får de bli så här. :)

Puss å kram!

1 kommentar:

Krista sa...

Hoppas du kryar på dig gumman!