söndag 3 maj 2009

Vad är detta??

Va har man fått nu då? Kände mig knasig igår och mätte tempen å den låg på 37.3. Har ju så låg kroppstemp som 36.4 annars så har jag minsta stegring känner jag mig konstig i hela kroppen. :( Man e int så kaxig idag heller! Fy.. Har ju liksom inte tid att va sjuk imorn då chefen e borta så jag måste å göra beställningar iaf.. Krista e ledig men har jag feber så va förberedd på att kanske måsta hoppa in istället för mig på eftermiddagen..

Har varit å kollat in Eva Salongen idag! Fan vilken snitsig färg hon har som fondvägg!! Ceriserosa (hur de nu stavas vete gudarna)!! Skitsnyggt e de iaf! Svarta hyllor mot de med Matrix produkter, fin fint! Duktig tjej! Å på tisdag så ska hon få klipppa mitt hår, börjar liiite tröttna på den här frisyren.

Nu ska jag inta en panadol och hoppas på att den här känslan i kroppen försvinner..

Puss & kram, ses på stan!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Jag måste boka tid till henne också.. Låter som hon har helfräscha färger iaf! :)

Petra sa...

ja absolut ska du göra de! ska bli spännande å se vad hon hittar på imorn!! men blir ju tammefan som en liten unge.. :D