måndag 25 maj 2009

5 rör

blod fattigare blev man. De värsta va ju att jag sku ta pissprov och int fick jag äta nån frukost eller dricka KAFFE!! Ujja! Å de slår ju aldrig fel att man e så satans pissnödig då man ska ta prover.. Saftig räkning lär jag få därifrån, vill jag inte ens se! Ringde å prata m löneräknaren och hon trodde nog att försäkringen vi har via jobbet skulle täcka den eftersom de va en läkare som skicka mig till labben. De hoppas jag verkligen att den gör sen!

Så nu har jag precis fått i mig lite frulle, dags att ta en ordentlig dusch och sen ner på stada! Faktiskt så e de skönt att man har stigit upp tidigt och kanske möjligen får nå vettigt gjort idag.. Tror jag på de där själv eller??? Njaaa.. Sku ju nog ha en massa saker här hemma som behöver ett finger eller 2, för de gör ju inte av sig själv!

Tack för visat intresse!

Inga kommentarer: