måndag 11 maj 2009

Sjuk!!

Nu har jag haft feber i en vecka, ligger lite på 37 hela tiden. Har ju ändå jobbat då jag inte har nåt som kallas för samvete att stanna hemma. Man ska ju inte jobba med feber jag vet.. Men svårt är de att lära en gammal hund sitta oxå. Ringde till h-centralen idag så dom ville att jag sku ta ett blodprov för att kolla infektionsvärdet 1,5h före jag kommer till läkaren. Bra, då kanske jag kan få nåt svar om de e en infektion jag har i kroppen då de inte försvinner! Hoppas bara att de visar nåt så jag kan få medicin och bli frisk! Gärna redan igår!

Annars har de inte varit så mkt. Jobbade lö, kom hem å va helt slut. Huset fullt m 3 ungar som alla protesterar mer eller mindre. Jag vill inte si eller så, hon/han gjorde så.. Skvallra på varann kan dom! *suck* De har ju varit extra tungt oxå då man inte riktigt har den energin man vanligtvis har. Annars e de bara att fara ut till parken så har dom blivit av med lite energi. Å föräldrar som ger en fri uppfostran eller inte lär sina barn att klä sig själva... Har inte så mkt övers för dom! Usch å fy!

(Molly ligger stolt i sin låda med bebisarna.. <3)

Nej nu ska jag avsluta, kanske skriver vad jag har för spunk när jag har varit till läkaren!

Inga kommentarer: