lördag 16 maj 2009

Klockan är 22:06

och jag e totalt färdig för sängen! Har varit de dom sista 3 timmarna.. Så här trött har jag inte varit på länge. *GÄÄÄÄSP*

Julle har varit m Gitta idag då jag jobbade, för Johnny har varit till sve å titta på nå bussar (??) i brist på annat att göra en lördag... ;) Får väl se i hurdant skick han e när han dyker upp.. E de raka spåret från Eckerö eller blir de via nån krog för att inta mera alkoholhaltiga drycker?! Kanske int mår så prima imorn.. *lite skadeglad i förväg*

Nu ska jag ta en snabb titt på schlagerfanskapet som nyss började för att åtminstone kunna säga att jag har hört dom som va i finalen. E ju int sån där schlager-fantast jag icke!

Så med detta skrivet säger jag gonatt och tar nya tag imorn och hoppas få sova liiite längre än till kl 07.30!

Inga kommentarer: