tisdag 16 juni 2009

Äntligen lite sooool!! :)




Yes! Idag blev de äntligen sol! Känner sig direkt på bättre humör. :) Men istället för att vara ute och njuta så har vi fixat och donat på här, både ute och inne. Johnny ute och jag inne. Man blir ju lite rastlös då man inte "sliter" på jobbet så får man ta ut de på hemmet istället. Inte fy skam de heller förstås..

Imorn ska jag snygga till luggen lite då den växer som attan då de e kortare! Och igår va vi till Malin på litet "sminkparty". Hon hade fått låna Mary Kay produkter som hon kommer att ha på salongen så vi fick va provkaniner; jag, Io, Ida och Hanna. Ida vart int riktigt nöjd då hon sällan har ögonskugga men Io blev skitfin! Färgen passade perfekt, min tyckte jag oxå om, förstås!! Fast hon satte ganska mkt foundation och puder så kändes huden som silke, mjuk och behaglig. Så de e faktiskt nån serie man kan tänka sig köpa, men den va a little bit expensive.. :/

Efter de körde vi in mot stada och stannade utanför Io & Kalle, satt och tjottra i över 1 timme om allt och ingenting! De e så skönt att få spotta lite galla etc på en annan och dela tankar/åsikter. Tack för de! ;)

Nu blir slö slapp och likgiltigt framför tv:n och väntar på att maskin nr 3 ska bli färdig så man kan hänga upp de. Kanske man inte har en monsterhög kvar längre! (har ju då en dotter som tycker om att byta kläder lite hela tiden...)

Hoppas ni har fått njuta av de fina vädret!

Puss & kram, ses på stan!

1 kommentar:

Ior utan R sa...

tack själv! =) behövdes... kram