fredag 5 juni 2009

Teater!


Denna föreställning ska jag, Julia och Alexander titta på den 14.6. Såg annonsen i tidningen och ringde direkt och bokade biljetter, annars skulle jag ha glömt bort de plus att dom säkert skulle ha varit slutsålda då jag skulle ha kommit på de! (De e så min tur!) Men nu e de bokat iaf så dit ska vi! Hoppas ju verkligen på bra väder då de e utomhus.. Peppar, peppar!! Ska bli skojsigt!!!

Nu e de inte så många dagar kvar till semester...... Guuuud va de ska bli skööööönt!!!! Int så efterlängtat. Ne, int just alls!

Ikväll ska gubben jobba så jag blir helt ensam ikväll då J har gått å lagt sig. Och de lär ju inte komma nåt bra på lådan heller så kanske man lägger sig tidigt? Ska ju upp på jobb imorn igen så.

Men då så, de va väl int nå mer med de då.. Tjingeling!

1 kommentar:

mamaMill sa...

Den skulle jag också vilja se! :)