onsdag 24 juni 2009

Ibland.. Kan jag få i nerverna.. Hitta på eget för tusan! Onödigt att hetsa upp sig på egentligen men jag gör de så låt mig! GAH!

Idag har vi varit till Vasa stan och kikat runt lite. Har ju dock inte riktigt ekonomi att köpa nåt men en liten klänning fick Julia iaf! (Mille: hitta världens sötaste typ jacka-aktig sak i en butik som jag ville köpa åt Kiara men jag vågade inte då jag int visste hur du skulle ha reagerat. Men tusiken va söt den va!!!) Ibland (bara ibland) sku man ju villa ha en liten själv då man hittar så söta saker. :)

Och ikväll va vi bjudna till Pernilla & Christian på grill/bastukväll. God mat och lite vin, men ingen bastu för oss damer, bara karlarna basta i deras nya bastu. Tacki tack! De va skojsigt! De e nog så skönt att va här, jag bara säger de! Vi har ju semester igen v 36-36 så kanske vi kommer upp hela gänget igen!?

Nu ska jag gå å va lite social med dom andra, sku int skriva idag men de hände en grej.

Puss & kram, ses på stan!

Inga kommentarer: