onsdag 17 juni 2009

"Jag har semester"

Den meningen har jag hört ganska många gånger redan den här veckan. Har oxå använt den men inte lika flitigt som min älskade sambo.. De e konstigt hur de blir lite öldrickande direkt då man har semester.. :) Nån annan som märkt av samma sak?? Nu ikväll så frågade han om vi sku fara till dinos (vi har ju semester) men jag va alldeles för slö för att sitta där ikväll så jag passa på den frågan. Han tog min cykel och peda iväg till dinos, för han har ju semester. Så nu sitter jag här, helt ensam och har tittat på en jävla massa dumma program och "vräkt" i mig en massa glass. Och nu e jag för trött för de här så nu ger jag upp. Får se när han dyker upp.. Typ 02 eller 03 i natt kanske...??

Imorn kommer nämligen mamsen och Ida plus att en del av andra släktingar är på holmen, och dom ska jag träffa allihopa hoppeligen imorn eller senast på fre då vi åker mot Oravais natten till sö.

Nej nu säger jag upp kontraktet för idag. Puss & kram!

Inga kommentarer: