måndag 22 juni 2009

Litet livstecken!

Livstecken måste jag väl sätta, för tyvärr så har jag inte gått under jorden, ännu! Vi har de sååå skööönt här i Oravais. De har t.o.m varit soligt båda dagar hittills. Så man har fått lite färg oxå.. :) Nu ska vi väl fara till villan som dom kallar de här uppe (stugan). Grilla lite korv eller nåt hörde jag talas om. Har varit "duktig" och kokat grötin åt mig idag så man har ju int varit direkt hungrig heller men nu börjar de lite kurra i magan. :)

Sen ska vi väl fara in till "stora stan" vasa nån dag här innan vi åker hem. Julia måste få nya strumpisar och leggings då dom kostar multum, även på Kapp Ahl!! Vi har Casper här nu, han e så söt!!! Karl-Oskar (Caspers storebror) blev hemma då han hade kompis över.

Kan säga åt er att de e komiskt att lyssna på alla dom här när dom riktigt sätter igång en diskussion med deras dialekt. Hih!!

Nej nu ska jag avsluta. Kommer hem på lördag så vi ses väl då!

Puss på mun och nyp på stjärten!

Inga kommentarer: