söndag 28 juni 2009

Nu va de slut!

Nu va de slut på semestern och dags att återgå till arbetsplatsen imorn bitti.. Kan ju lugnt säga att de e de minsta jag vill, just nu. De lär ändra när jag kommer dit. :) Ska försöka stiga upp så pass tidigt att jag hinner koka gröt åt mig och så tänkte jag cykla till jobbet *klapp på huvvet*. De ni!! Men va fan.. Har man en cykel så ska man väl använda den, eller har jag massuppfittat...?? ;)

Måste bara passa på att säga tack för en trevlig vecka till alla där uppe som läser min blogg. Har haft så otroligt härlig vecka!!

Med de sagt, puss å kram, ses på stan!! För nu e jag hemma!! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

måste prova!:D

Anonym sa...

haha de funkka ju! de va bara lilla nilla!;)

Anonym sa...

Jag skulle cykla på jobb idag jag med men tog bilen sen i alla fall då tiden bara rann iväg... men i morgon sen ;)

Kiva att ni hade lyckad semester! :)

h. Tanja